header

پیام معاون وزیر کشور و مقام عالی ریاست سازمان ثبت احوال به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

بسم الله الرحمن الرحیم
«ن و القلم و مایسطرون» - سوره مبارکه القلم – آیه شریفه 1

     هنر ارتباط موثر و کارآمد از ویژگی های انسان موفق امروزی است.سازمانها و نهاد های عمومی نیز بر حسب وظایف و مسئولیتهای خود همچون موجودی زنده و پویا نیازمند داد و ستد اطلاعات ، طرح ارزشها و اهداف ، به روز رسانی دیدگاهها و نقطه نظرات و نیز ارائه تصویر منصفانه و درست از تلاشهای به عمل آمده توسط مجموعه عوامل خویش هستند.
روابط عمومی هر سازمان پنجره شفافی است برای عبور نور و رصد پیامدهای هر تصمیم و فعل و انفعال اجرایی آن .فرصتی است که به تصمیم سازان امکان تصحیح احتمالی فرآیندها و اسیب شناسی لازم برای طراحی های تازه را می دهد.از همین رو اهمیت این مقوله در گذر زمان پیوسته آشکارتر و مشهودتر می گردد.
کهن سازمان ثبت احوال کشور به سهم خود با اهتمام به این موضوع کوشیده است ارتباط سازنده خود را با شهروندان عزیز ایران زمین و نیز زحمتکشان عرصه ارتباطات و رسانه ها به عنوان عناصر آگاهی بخش و دیده بانان حقوق شهروندی حفظ نماید.شاهد این مدعا احراز رتبه برتر در جلب رضایت هموطنان از خدمات دستگاههای دولتی در سال 98 بوده است.
اکنون و در ایام ضیافت الهی که با لیالی شریفه قدر مقارن گشته است ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان ، فرارسیدن موعد بزرگداشت این نهاد و روز ارتباطات و روابط عمومی (27 اردیبهشت ماه 1399)  را گرامی داشته آرزو می کنم همکاران سختکوش این حوزه در رسالت مهم خویش برای ایجاد شفافیت و انعکاس بایسته زحمات اعضای خانواده بزرگ ثبت احوال کشور، از تایید و توفیق الهی برخوردار باشند. 

  حمید درخشان نیا
معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور
 

جستجو در سایت

 


 

نظرسنجی

خدمات کارت هوشمند ملی را در کدام مرکز دریافت نموده اید؟

ادارات ثبت احوال
دفاتر پیشخوان
ادارات پست
هنوز ثبت نام نکرده ام.

نظرسنجی
خانه        
میز خدمت